Rullar fram

Idag har det varit en jätte bra dag. Har hunnit med att pluggat lite och sen har jag umgåtts med Matilda och hennes familj riktigt trevligt och roligt !:) Jag och Matilda lagade mat och det blev faktiskt väldigt gott. :) Fast jag glömde ha i lite mjöl i såsen så den blev väldigt rinnig. Haha men det gick ändån. Sen gjorde vi efterrätt också då blev det marräng swisch. Väldigt väldigt gott. :) Efter det drog jag och Matilda till bion. Så nu rullar jag nästan fram efter allt gott ! Filmen var bra :) Vi såg den tredje filmen av familjen är värst och släkten är värst. Den var lite typisk dom filmerna. Det var att dom blir ovänner och inte litar på varandra och problem uppstår men sen löser det sig. Men som sagt den var bra, :) Och så klart glömde jag ju ta kort under kvällen !!!

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Hej!



Jag tyckte inte att det var någon dum fråga alls hos dressyrmuparna. Det är som jag skulle fråga dig något som du vet mycket väl om men inte jag. Bra att du skrev och frågade tycker jag.

Man flätar manen och gör såkallade knoppar. Man kan absolut ha manen fri eller rakad, men för att få bättre poäng så gillas det av domarna att de är just knoppade manar.



Nu tog jag över frågan lite tror jag.

Ha nu en bra vecka.

2011-01-16 @ 00:17:07
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0