Tisdag 4/1

Denna dagen var mest att hitta något att göra. Vi började med att åka till Barkaby. Vi åt mat på IKEA med resten av sveriges befolkning. Men det var grymt gott. Maten kostade bara 16 kr, och då fick man många köttbollar, mycket potatis mos, sås och lingon slyt och allt var hemmagjort. Eller inte såsen och lingonsylten. Jag blev grymt mätt. :)
Sen begav vi oss till ett ställe i Barkaby där det finns hur mycket Outlet som helst. Märken från Björnborg, Lacost, Peak m.m. Och allt var jätte billigt nu när det var mellandagsrea. Nu låg rean mellan 50-70%. Annars var det "bara" 30% billigare. Vi gick in i Peak affären. Vi var där i nästan en timme tror jag. För jag, Paul och även min syrra tycker om Peak. Men kan ni tro att jag gick tomhänt där ifrån ? Det gjorde jag. Hittade ingenting snyggt. Jo en jacka som var knallgrön. Men den var en storlek för liten. :( Men både Paul och CArolina hittade grejer. Men helt tomhänt blev jag inte från alla dessa affärer vi var i. Jag köpte att par skor. Förvånade att jag köpte skor ? Haha. Men tyckte att dom var så snygga. Jag kan knappt gå i dom men får träna lite innan jag ska använda dom, för dom är väldigt höga.


Väldigt högklack som ni ser. Så om ni ser någon tjej på stan som inte kan gå klokt så är det nog jag. ;)

Sen åkte vi till kungens kurva och gick på ikea där. Vi skulle köpa lite grejer till mamma där. Sen åkte vi till båten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0