Vet ni vad ??

Jag hittar inte min kamerasladd till datan som vanligt. Hahaha. Jag la den på ett bra ställe sist men vart ?
Det var jätte bra i Stockholm. :) Tänkte nänligen skriva mer om det när jag hittar sladden. Mycket roligt när det är bilder med, tycker jag.
Min lilla ålutt blir bara större och större för varje dag som går. Han kommer bli en jätte om han ska växa så här mycket. Imorn kommer Thea (hans mamma) och hennes ägare och hälsar på. :) Dom kommer få en chock hur stor han har blivit. Imorn ska jag även träffa min kusin och fika med henne. :) Nu ska jag gå in till min pojkvän och tjata på honom så han stänger av hockeyn som han ser på. :D Hoppas jag lyckas.

Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0