Höst ja visst

Nu är det höst verkligen. För det blåser,regnar och åskar. Mig gör det inget för jag vill nästan att sommaren ska vara över, för denna sommaren har varit riktigt tråkig tycker jag.  Visst lite läskigt att man inte vet vad man ska göra iår. Men förhoppningsvis löser det sig. Jag har två underbara vänner som vill resa, och ja det vill jag med. Men det är dyrt om man inte lyckas få något jobb i höst.. Man vet aldrig. Det är grym svårt, känns det som att få jobb. Men nog om detta.
Igår träffade jag ju en efterlängtad Matilda <3 :) Vi tog en promenad med våra vovvar. Riktigt mysigt. Fast först kom inte våra hundar överrens. Haha. men det löste sig som tur var. :) Vi lyckades få ihop lite över 5000 steg under promenaden. Visst var vi duktiga? :)

Senare på kvällen så hämtade en annan efterlängtad töjs upp mig med sin bil. Alltså Michaela ( http://stuxgren.blogg.se/) :) Johanna och Jonte var även med, riktigt trevligt :) Sedan gick vi till ett ställe som heter Vinäger. Där mötte vi upp en kompis som är från Sthlm han var där med en kompis. Där satt vi nästan hela kvällen men det var trevligt. :) Och ett vuxen poäng till mig faktiskt för jag drack ett glasrosé. Brukar aldrig dricka det men det var faktiskt gott. Men tack så mycket för igår kväll :)


(Bild lånad av google)

Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer. Blir nog att vara med älskling som var iväg på fastlandet i några dagar så jag har saknat honom !

Just det en tanke bara. Nu kommer ni tro att jag är helt knas och ja visst det är jag också. Men han som mördade alla dem dära ungdomarna i Norge. Kommer inte ihåg vad han heter. Han borde inte få leva. Men det var inte det jag skulle skriva utan många tycker ju att han ska få psysikisk (stavning?) hjälp. Men alltså TÄNK OM, han inte är psykiskt sjuk. Utan bara allmänt dum i huvudet eller bara känner så stark hat mot staten eller ja partiet. Det kan ju va så. Det kommer vi aldrig få veta. För vi är ju djur från första början och jakt/döda instinkten finns väl kanske kvar hos endel. Ville bara få ut det. Det är mina små konstiga funderingar. Jag är nog ensam att tänka/tycka så. Men men.

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0