Lite onsdags mys

Tänkte slänga upp ett inlägg innan jag blir allt för trött. Är väldigt trött nuförtiden. Det är väldigt väldigt jobbigt. Beror på att jag börjar tidigt och går mycket på dagarna. Jag är inte van med det eftersom mest satt still i skolan. Men försöker äta bra mat och röra på mig efter jobbet, men inte alltid man orkar, hehe. Hur tycker ni som också har tagit student att det är att jobba? Roligt? Saknar ni skolan? Jag kan faktiskt sakna skolan även fast det var riktigt jobbigt det sista året. Jaja nog om skolan. Haha. Ikväll blir det en mys kväll. Tänkte gå ut och gå en lång promenad med min älskling Hugo (min hund) och sen göra lite hemmaspa om jag orkar. :) Vad hittar ni på ikväll? :)


/ Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0