Tralala

Nu blir det jobb ikväll. Alltså vid städet. Bara bra, för jag behöver jobba så mycket jag kan nu. Eftersom jag bara har jobb till ca mitten av augusti. Hade planer att gå ut ikväll men det får bli en annan kväll istället.
Nu blir det att fixa mat sen mysa med lilla Hugo bus för han är så mattig, kan man säga så? Haha. Han ska vara där jag är hela tiden. Lilla lilla sötnos. Kanske blir en tripp till min ängel Asta också. Får se. Just det ska skicka iväg jobb ansökningar till fastlandet också, sen är det bara att hålla alla tummar och tår !

Här kommer en liten outfit bild på mig idag. För er som är intresserade av kläder och mode :)


Haha glad va?;)
Tröjor: baslinne från HM och den andra är från PeakPerformance, Byxor: Kappahl och armband: Thomas Sabo.

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0