15 Mars 2011

Jag har haft det jätte bra på Lanzarote. Det var soligt dom första dagarna men senare på veckan var det ganska molningt men det var ändån varmt. Jag och Paul var på båtutflyckt en dag. Det var inte så varmt och det regnade lite då. Vi fick se ön från havet. Det var riktigt fint. :) Vi åkte vatten skoter. Det var riktigt skoj det vill jag gärna göra om! :) Jag badade också men det var så himla kallt så jag sprang i och kom upp lika fort igen. Vi fick tyvärr inte se några delfiner. :( men dagen var bra ändån för jag fick ju vara med min älskling :) <3 Vi alla som var i väg från min familj hyrde bil och åkte runt på den vackra ön en hel dag. Jag skulle gärna vilja flytta dit för jag trivdes väldigt mycket där. Så vi får se i framtiden hur det blir ;)
Tänkte lägga ut lite bilder så ni får se:)


Vacker natur :)
Jag och älskling :)
Carolina vid ett ute gym :)
Paul, Melwin, Angelica och Carolina :)
En giftig pöl vi besökte :)

Det är bara att klicka på bilderna så blir de större :)

Har fler bilder så de kanske kommer i ett annat inlägg. :)
Nu ska jag ut och gå och sen plugga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0