20 Mars 2011

Det har varit fint väder idag med ! :) Så himla härligt. :) Nu känns det som vår! Jag blir så pigg när det är sol och varmt ute. När jag vaknade så började jag tvätta vika kläder. När jag nästan är klar kom älskling ner i källaren med alla våra kläder som behövde tvättas. Jag hade nästan tvättat upp allt. Men det blev nästan fullt igen när han kom ner med jätte berget av kläder. Haha nu kan man se golvet i vårat rum iallafall. Nu är allt i rummet färdig rensat. Väldigt skönt. Det blev en hel svart sopsäck med massa skit och en halv säck kläder som ska slängas. Jag och älskling har även hunnit med att gå en låååång promenad med Hugo i det vackra vädret. Det var jätte mysigt att få umgås med mina pojkar <3 Nu ska vi åka och köpa mat och sen blir det film! Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0