21 Mars 2011

Sitter här med en kopp te och tänkte att jag skulle börja med hemprovet vi har fått i kemi. Det gick inge vidare för jag fattar inte vad hon vill ha med eller vad hon menar på vissa. Kemi är inte mitt ämne även fast det kan vara intressant. Jag tror jag ska sätta mig och räkna lite matte istället ligger lite efter så behöver plugga i fatt. Har även hunnit med att göra lite ljus till Uf-mässan. Men ljusmssan börjar ta slut som vanligt....
Fick ett jag glatt sms av en vän förut idag. Blev väldigt glad av att du var så glad! :) Tack för att du gjorde mig glad också :) I morgon får jag lite sovmorgon för vi har studiedag imorn men vi ska till skolan och måla monterväggar. Lika bra att få det gjort! Sne blir det plugga resten av dagen. Måste ta vara på såna dagar. Så jag slipper sitta hela kvällarna. Jag vet att min blogg har handlat väldigt mycket om skolan men tyvärr är det så nu eftersom mitt liv är typ skolan nu. Och nej jag är ingen pluggis men vill inte gå ut med någon ig och då får man ligga i helt enkelt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0