23 mars 2011

Idag har vi haft framtidsdag nere på högskolan/bibblan/ Wisby strand. Jag blev inte så mycket klokare på att välja högskola och så eftersom jag vägrar att börja plugga redan i höst. Men fick lite mer reda på hus CSN funkar. Det var väldigt bra. Men jag drog hem efter lunch. För jag tyckte inte att jag behövde gå på mer eftersom jag inte vill ha någon info om att plugga vidare. Så nu ska jag försöka plugga lite och sen bara slappa och se en film. Är väldigt trött idag. Sen så funderar jag på att flytta min blogg till en annan bloggsajt. För tycker inte blogg.se är så jätte bra. Det är väldigt ofta det står att det är problem m.m. Men vad tycker ni? Ska jag stanna eller byta? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0