En bild på mig och femton fakta om mig.

  • Jag heter Eva Victoria Mikaela Gahm
  • Jag har diabetes och har haft det i 17 år.
  • Jag har körkort sen ett halv år tillbaka men jag tycker det är grymt tråkigt att köra.
  • Jag älskar Harley Davidsson motorcyklar.
  • Jag älskar att fika.
  • Jag har en tatuering
  • Jag har hål i tungan.
  • Jag har väldigt skoltrött förtillfället.
  • Jag älskar att umgås med mina vänner när jag har tid.
  • Jag och min pojkvän skulle ha varit tillsammans snart i fyra år om vi hade hållt ihop från första början.
  • Jag har två syskonbarn
  • Jag älskar blommor och växter. Min dröm är att få hålla på med det i framtiden.
  • Jag har brytit ena armen, tummen och benet.
  • Jag kan vara väldigt lat.
  • Jag har haft 9 egna djur genom åren plus en massa fiskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0