Härlig lördag !

Började med sov morgon. Vaknade hyffsat pigg. Brukar aldrig göra det annars. Sen åkte jag och mamma och handla mat. Mot eftermiddagen träffade jag Fredrika vi gick en sväng på stan och fikade på Skafferiet. Det är ett helt okej fik. :) Vilket är ditt favorti fika ställe ?:) När vi satt där så sprang tiden iväg sen märkte vi att klockan var fyra så vi blev lite rädd att dom hade glömt bort oss, eftersom vi satt på övervåningen där ingen annan var. Men det hade dom inte. ;) Haha. Tack så mycket för en jätte mysig fika ! :) <3 Resten av dagen/kvällen har beståt av stallet, fixat massa där och sen varit hemma och resat mitt rum. Är nästan klar har lite kvar så ska fortsätta imorn. Gjorde även ett ljus nyss för jag märkte att jag ska göra ca 36 ljus till den 6 april så jag måste börja ligga i lite nu. Imorn ska jag rensa som sagt och så ska vi börja rensa källaren också, plugga, stallet och göra ljus. Jag har mer kläder/skor som jag ska sälja. Dom kommer jag lägga ut här på bloggen någon dag nu i början på veckan. Så håll utskik!! :)
Nu ska jag kryppa ner brevid älskling och se en film :)

Bild på mig och älskling igår när vi var och fikade. Glömde och ta bild på mig och Fredrika så ni får nöja er med mi och Paul ! :P

Min fina skäggiga älskling :) <3


Och lilla jag!

Sov så gott :)

Kommentarer
Postat av: F

Tack detsamma, jag hade en jättebra dag :) Kram <3

2011-03-20 @ 16:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0