Lite allt möjligt

Har inte upptaterat klokt på länge. I torsdags kväll åkte Saba hem. Det kändes tomt när hon åkte. Men tur som det är kan jag hälsa på henne närsom eftersom det är min kusins häst. :) Igår så fikade jag med Michaela på eftermiddagen. :) Det var jätte trevligt och mysigt. Tack för en jätte trevlig fika gumman! :) <3 På kvällen var jag på After Work. :) Det var roligt. :) Vid tio drog vi vidare till Munken. Jag kom in! Helt otroligt. Men det var nog bara för jag var med 30+ och mamma var där. Rätt kul att festa med sin mamma :) Det kändes lite konstigt i början. Men sen blev det roligt :) Träffade på en kompis det var riktigt roligt :) Och sen träffade jag och mamma en trevlig kille. :) Kvällen var riktigt rolig men saknade älskling eftersom låg hemma och var sjuk. :( Tack alla som var med för en jätte trevlig kväll !:)

Snart blir det att åka till hästen. Sen fira morfar och sen plugga ikväll. Ja jag vet att det är lördag kväll men vi åker till Luleå på måndag så måste plugga i fatt lite. Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0