Lite frågor om mig och mitt liv

15 mars – En bild på mig och femton fakta om mig.
16 mars – En person jag vill träffa just nu.
17 mars – Min favoritårstid och varför.
18 mars – Mina mål.
19 mars – Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
20 mars – Typ av killar jag faller för.
21 mars – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
22 mars – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
23 mars – Mina syskon.
24 mars – Någonting som gör mig förbannad.
25 mars – Mina dåliga sidor
26 mars – Bästa dagen i mitt liv.
27 mars – Min bästa playlist.
28 mars – Personer som jag ser upp till.
29 mars – Någonting jag ångrar.
30 mars – Innehållet i min väska.
31 mars – Det här saknar jag.
1 april – Mina tre favoritdjur.
2 april – Mina närmsta vänner.
3 april – Mina favoritfilmer.
4 april – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
5 april – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
6 april – En låt, en film och en tanke- som får mig att gråta.
7 april – Mitt favoritprogram och varför.
8 april – Min favorithögtid.
9 april - Det här mår jag bra av.
10 april - Självporträtt
11 april - Ett ögonblick som förändrade allt
12 april - Det här ska jag bli när jag blir stor
13 april - Ett foto på mig och min familj
14 april - Ett brev till mina föräldrar.

Vet att det är den 21 idag men tänker göra alla ändån för jag har så tråkigt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0