Min vän

Vart ska jag börja? Jag vill dig bara dig väl. Jag vet att du inte har det lätt. Men så fort jag säger något som kan kanske vara bra eller något så säger du bara imot. Du vet att jag bryr mig  ! Jag hinner inte träffa dig för jag har så mycket att göra du måste förstå det! Jag tycker du ska flytta här i från ett tag och träffa helt nytt folk. Det är inte för att jag vill bli av med dig utan jag vill att du ska må bra och vara lycklig. Tror du behöver lämna Gotland och alla problem ett tag. Få andas ut lite och bara ta hand om dig själv för det behöver du!! För du är den som alltid ställer upp även fast du inte orkar eller mår bra. Så ta hand om dig och våga säga nej! Om någon blir sur för att du säger nej så är dom inget ha! Tack för att du har funnits där för mig när jag har behövt dig ! Du betyder mer än vad du tror.

Kommentarer
Postat av: Michaela

vågar man fråga vem vännen är? :) <3

2011-03-24 @ 22:09:47
URL: http://stuxgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0