Mina syskon.

Jag har skrivit om min syskon förut men skriver om dom igen. :) Jag har två systrar. Den äldsta som heter Carolina hon fyller snart 30 år. Hon bor tillsammans med sin sambo och dom har en dotter tillsammans som fyller 6 år i år. Hon har även två hundar. Hon är grymt grymt duktig på att göra tårtor. Dom blir hur fina som helst ! Hon är konstnären i familjen :) Och dom blir väldigt goda :)

Min andra syster heter Angelica och hon fyller snart 26 år. Hon bor också tillsammans med sin sambo och dom har en son tillsammans som snart fyller 1 år. Hon är mammaledig just nu så hon tränar som en galning. Hon är verkligen familjens träningsnarkoman.


Carolina :)


Angelica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0