Till salu!

Här kommer lite mer kläder jag ska sälja :) Jag lägger även ut två moppe hjälmar jag ska sälja:)
Klicka på bilderna så blir dom större :)


Äkta Peak Performance linne. Lite trasigt i sömen ner på kanten men är annars i fin skick och sitter bra :) Storlek S. 30 kr.


Hade ingen bättre galge. Brun kjol. Använd 1 gång. Storlek S. 50 Kr.


Svart klänning. Storlek XS. 50 kr.


Svart  tunika. Storlek XS. 25 kr.


Rosa klänning. Storlek XS. 50 kr.


Svart klänning med bälte. Storlek XS. 60 kr.


Brun tubklänning med bälte. Storlek XS. 40 kr.


Ljus rosa klänning. Använd endast 1 gång. Storlek 36. 100 Kr.


Oanvänd rosa sjal. 50 Kr.


Oanvänd röd sjal. 50 Kr.


Grön/gråa stövlar. Använda 1-2 gånger. Storlek 36. 90 Kr.


Lila pumps. Storlek 36. 80 Kr.


Godkänd Moppe hjälm (Grex). Använd ca 5 gånger. Storlek 56 (S). 800 kr.


Godkänd Moppe hjälm (Grex). Använd endast 1 gång ! Storlek 58 (M). 500 kr.

Skriv en kommetar att du är intresserad och mailadress så hör jag av mig till dig. :) Grejerna finns på gotland i Visby. Om någon från fastlandet är intresserad betalas frakten av köparen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0