11 November

Fint väder ute idag, solen skiner. :) Denna vecka har gått fort även fast jag inte har jobbat. Skönt att den har gått fort för då betyder det att idag är det fredag och ikväll kommer min älskling hem! Saknar han sååå!  Igår var jag hemma hos min syter och vi gjorde eget hundgodis! Det var roligt och lite annorlunda. Men hundarna tyckte det var gott så. plus att då vet man vad det är i godiset och inte en massa konstiga saker som det är i det man köper på djuraffären. Idag har jag gjort lite ärenden på stan. Skönt att få det gjort. Och denna helg kommer vara en jobbig helg. Men men tur så kommer jag ha min älskling vid min sida så. Ni kommer märka på söndag varför det är en otrolig jobbig dag för mig.

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0