7 November

Måndag kväll och helgen är förbi för länge sen. Kom nyss hem ifrån min lilla kusin som fyller år idag. Grattis på dig ! :) Så nu har jag en stoooor matbebis i magen.
Har inte skrivit på några dagar. men har haft fullt upp. Helgen har beståt av jobb, GGN, fått mysa en massa med älskling, GGNfesten, träffat underbara männsikor som jag inte träffat på länge! Ja det var nog allt. Har inte haft en sån här rolig helg på länge tror jag. :) Heller jo mina helger är alltid bra för då får jag umgås med min underbara Joakim. :) Men den här helgen var lyckad! :) Är rätt trött idag men det får gå. :) Fick nyss ett sms av ett nummer jag inte kände igen. och gissa vem det var ifrån?! Det var från MATILDA :D Så glad jag blev :D Saknar henne sååå !


För er som inte vet är Matilda hon till vänster ;)

Nej nu ska jag kolla runt lite på studera.nu för min arbetscoach tycker det. men imorn ska jag säga till henne att jag inte vill ! Hoppas jag vågar det också!

// Vic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0