8 November

Hej min kära läsare! Allt bra med er där ute? Här är det bara bra. Känner mig duktig idag. Blev väckt kolckan fem imorse och fick höra gå upp nu du ska jobba. Blev mindre glad men sen när jag väl vakna till liv så var det helt okej. Tycker ju om att jobba men tycker inte om att bli väckt så tidigt och att man inte är berädd på det. Men dagen har varit lyckad ändå. Sen åkte jag hem till min syster och fixade lite med tvätten där och nu är jag hemma och tvättar här. Men ska tillbaka till syrra så fort jag är klar här. För er som tycker det är konstigt att jag tvättar för min syster så hjälper jag henne. :)
Vad gör ni idag för skoj? :)

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0