9 November

Idag firar jag och min kära älskling 1 månad tillsammans. Så grattis till oss! <3
Denna dag har varit rätt tråkig om jag får säga dig själv. Dagens höjdpunkt var att träna med Fredrika. Japp vi har varit duktiga och gymmat. Eller ja nästan iallafall. Vi gick dit och gjorde lite kondition och sen skulle vi börja träna vid maskinerna men vi fattade ingen av dom så vi gav upp och bokade en intro av maskinerna. Vi trodde inte att det skulle skilja sig så mycket mellan två gym som har samma ägare men tydligen inte. Men tycker vi var duktiga ändå. ;)
Imorn ska jag försöka göra lite nytta. Jag går bara här hemma och såsar bort typ. Haha. Så imorn ska jag försöka storstäda och en massa och åka hem till syrran och fixa där. Har man inget jobb för tillfället så får man skaffa ett!
God natt på er !

// Vic 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Va kul, bestäm tid och dag! :D <3

2011-11-10 @ 16:08:20
URL: http://stuxgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0