Wow häftigt !

När jag kom hem från jobbet nyss så låg det ett brev iför dörren som var till mig. det var ifrån polisen. Då började jag bara skratta. Jag tänkt jaha nu ska jag väl in på förhör. Nu tänker ni vad har hon gjort?! Haha. Jag gick ju på en skola som heter Christopher Polhem och jag gick även en svetskurs på indval. Och alla som har gåt på CPG och har haft något med svetsing att göra, har varit misstänkta för bombot vid skattehuset som var i våras här på gotlaand. Så lilla jag ska in påförhör och kanske ska lämna in fingavtryck. Hahahaha så kul. Akta er för bombaren Victoria. ;) Skämt å sido. Vet att man inte ska skämt om såna saker men jag vet att jag är oskyldig. Men tänk om någon har tagit den plåten jag har tagit på där jag hade svetskursen. Nej det borde väl inte vara så? Nej nu blev jag allt lite nervös !

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är ju allt rolig du! ;) <3

2011-11-03 @ 16:50:24
URL: http://stuxgren.blogg.se/
Postat av: Michaela

hehe Ja det har vi verkligen haft! Ja, men snart kommer alla vara avisar på oss, som varit i Australien ;) <3

2011-11-04 @ 15:07:35
URL: http://stuxgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0