10 Oktober

Nu har det var dålig uppdatering är igen. Inte bra! Men tycker bara dagarna springer förbi. Har varit mycker jobb på sista tiden. Riktigt skönt är det. Och min data har gått sönder. Hårddisken börjar paja så måste ta över allt viktigt på ett usb minne eller något men nackdelen är att jag inte får igång den. Min svåger kollade på den igår och han fixade så jag iallafall skulle kunna komma åt det viktiga men det gick ju ändå inte. Så om det inte går idag får jag be om hjälp igen så jag kan få tag på alla bilder som är viktiga för mig!

/// Vic

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hoppas det ordnar sig med datorn, vill att du skall blogga! :D

2011-10-10 @ 17:11:22
URL: http://stuxgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0