17 oktober

Idag är det full rulle på mig. Har hunnit med att jobba några timmar. Sen har jag städat och fixat här hemma. Har köpt nya gardiner och ljus. Så det blir lite höstmys här hemma. Eller rättaresagt mitt rum. :) Sen har jag varit vid Asta och gjort höst fint där med. Hämtat min bil som är nylagad nu och jag mycket fattigare. Men vad gör man inte för sin "älskade" bil? Men fick en grymt snygg isskrapa ;) Haha. De ni;) Så nu ska jag snart tvätta. :) Idag är jag en riktigt hemma fru. Men tycker det kan vara kul ibland att göra såna saker. Iallafall när man har tid och lust :)


Nya gardiner :



Nya ljuslyktor :



Astas grav:





Pimpad skrapa ;)



// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0