18 oktober

Idag har jag varit "ledig". Det var behövligt. Har inte gjort så mycket. Har tagit en lång promenad med hundarna och sen varit i stallet. Ikväll ska jag på något som heter aquabike. Ingenaning vad det är men kan tänka mig att jag kommer vara riktigt trött efter! Imorn blir det jobb någon timme och sen möte. Sen träffa Fredrika ! :D Hon har varit utomlands. Lite avis? javisst! ;) Det ska bli kul :)
Satt och kollade runt på lite bloggar för en stund sen. Många skriver om gammla minnen. Då kommer man på sig själv och sitta och tänka på massa roligt och även lite mindre roliga saker man har varit med om. Visst man kan ångra saker som man gjort men det ska man inte för det har gjort till den männsikan man är idag ! :)
Jag skriver oftast inte hur jag mår men idag kan jag faktiskt göra det. Jag mår hur bra som helst. Jag är lycklig och glad. Älskar alla personer i mitt liv. Älskar min man och mina vänner och såklart min familj! Ja allt är helt underbart! Visst det finns vänner som jag saknar otroligt mycket. Såna som jag bara vill åka och hämta hem igen men det går inte :( Men tur att facebook finns!!

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0