3 Oktober

Idag är det höstväder. Väldigt skönt. Det regnade imorse men det gör det inte nu. Är besviken för nu när jag väl har slutat så regnar det inte. Jag ville att det skulle spöregna typ så jag kunde krypa ner i sängen och se en film. Men kanske ska göra det ändå för det behöver ju inte regna för att man ska se en film. ;) Men får se vad jag hittar på :)
Läste precis på facebook ett inlägg där det står att de skänker bort en valp för ägarna köpte fel? Hur fan kan man köpa en hund fel? Har dom ingen hjärna eller? Vadå köpte de fel ras? eller va? Fattar ingenting. Om man vill ha en hund spelar det ingen roll vad det är för ras. Herre gud ! Visst vet ju inte om det stämmer heller. Men om någon där ute känner att ni har tid för en liten fin collie valp som är trefärgad och fullt frisk, så säg till så får ni nummer till veterinären som har hand om den.

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0