31 oktober

Sisra oktober idag. Oj säger jag bara. Men snart jul och det längtar jag efter för efter det drar vi till australien :) Idag har jag varit hemma och syrran och tvättat och städat en stund sen har jag och fredrika varit riktigt duktiga och varit och gymmat! Klapp på axeln till oss. det gick helt okej faktiskt för att det var ca 4-5 veckor sen jag tränade. Så det var behövligt! Rätt skönt för nu är jag riktigt trött och kommer sova gott i natt hoppas jag. Får hoppas att grannarna inte börjar renovera tidigt imorgonbiti som vanlig! morr på dom! När man äntligen får sova ut så blir man väckt av att det bankas och en massa. Inte okej ! Sen var jag förbi jobbet och Hugo var med. Alla är så gulliga där och tyckte han var sååå söt. :) Sen busade han  och chefens hund en massa. Skönt att dom gick ihop för då kan han va med på kontoret ibland. :) Och om det är någon som vet hur fan blir man av med sin arbetscoach? Jag har sagt att jag har jobb året ut men hon vill fortfarande träffa mig ? Fattar inget.... Tips tack. Ska man behöva ha heltidsjobb bara för att slippa arbetsförmedlingen??


// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0