15 September

Har varit på arbetsförmedlingen nu på förmiddagen. Gick där ifrån glad faktiskt. Min handledare han var riktigt bra och trevlig. :) Hoppas jag får behålla han nu då. Han gav mig ett jobb tips så efter mötet åkte jag till där de söker folk. Jag var så nervös så vet inte om jag gjorde ett bra intryck men jaja jag skulle iallafall skicka in mitt CV. sen så är det bara att hålla tummarna :)
Sen så har typ motorlampan? i bilen börjat lysa. Hoppas det bara är med servicen att göra. :) Nu har jag boka tid till den iallafall. Dyrt kommer det säkert bli men men det kostar att ha bil... Måste snart fixa lite mat för jag börjar bli väldigt hungrig nu sen blir det att försöka pricka av resten av listan jag gjorde igår.

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0