21 september



Har legat helt utslagen hela dagen pga av feber. Mår lite bättre nu efter mycket sovande och ett bad. Får inte bli sjuk nu när det väl finns jobb för mig och nu när min älskling kommer hem! Det ska bli riktigt skönt att få ha han vid min sida i några dagar! Jo jag vet min blogg blir bara sämre och sämre men vad vill nu att jag ska skriva? Vad vill ni läsa om? Jag har tänkt på att kanske börja mobil blogg. En av mina kompisar har börjat med det och hon tycker det är riktigt roligt. :) Så får se hur jag gör. Tillbaka till febern. drömmer ni också konstiga och läskiga drömmar när ni har feber? Det gör jag. Kan vakna upp och vara helt livrädd ! Som idag drömde jag att en på min pappas jobb hade begått självmord där vi bodde förut. Helt mysko. Men hoppas på att vakna upp feberfri imorgon. :) // Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0