30 September

Oj imorn ska man skriva Oktober. Helt sjukt! Vart tog augusti och september vägen? Idag har jag hunnit med att jobba lite grann och sen varit på möte med arbetscoachen. mötet gick bra. Bra att få höras andras tankar. Men alltså vilket jobb dom har egentligen. Jag kan också sitta och ge massa folk tips och så. inte för jag tror att dom tjänar bra men lätt tjänta (stavning?) pengar iallafall!
Sitter och laddar för ett träningspass på gymmet med bästa Fredrika. Det ska bli skönt att få röra fläsket lite ;)

// Vic

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack värmer och höra! :D Ja, men det tycker jag faktiskt låter som en bra ide, det kör vi på! :D <3

2011-09-30 @ 22:40:22
URL: http://stuxgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0