Australien

Nu kan jag berätta det jag menade förut. Jag och Michaela ska åka till AUSTRALIEN ! :D Helt sjukt! 11 januari åker vi och kommer hem den 8 februari igen ! :) Ska bli riktigt nice men grymt läskigt. Jag tror att vi kommer växa otroligt mycket på denna resa. Få klara oss helt helt själva. Och det här med språket ja jag får väl börja träna att prata engelska. Haha. är inte så bra på språk. Men det ska nog gå ändå :)
Det jag helst vill med resan är att få se en känguru ! :)



(lånad från google)

// Vic

Kommentarer
Postat av: Martina

åååh vad roligt du kommer få! det är en otrolig upplevelse att få resa själv utan föräldrar! det kommer gå jättebra med språket, man kommer in i de snabbt :) va bara försiktig hihi /din kusin Martina

2011-09-28 @ 18:26:33
Postat av: Michaela

DET KOMMER BLI AWSOME! :d <3

2011-09-29 @ 08:18:39
URL: http://stuxgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0