Full fart

Nu är jag äntligen hemma. Kom precis hem från min kusin. Riktigt sköntatt umgås med henne igen nu har hon äntligen flyttat hem till gotland igen :) Vi plockde svamp. Plockade hen halv, halv papperskasse om ni fattar men svamp på tio minuter! Tänker inte berätta vart vi plockat för då kommer bara en samma människor dit och snor våran svamp! haha. Sen plockade vi en hel glassback med björnbär. Så nu ska det bli smootie ! Tack gumman :)
Har även hunnit med att träffat Michaela. Lika trevligt varje gång och nu kommer vi närmare vårat mål! Tänker inte berätta än för en allt är klart :)
Har även hunnit med att vara barnvakt för min systerson. Vad han växer! Vill att han ska vara bebis igen. Så mysigt <3
Nu ska jag packa lite så jag slipper det imorn. För imorn åker jag till Paul och Hugo :) <3

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0