Hurtiga bullar

Idag är det en bra dag! Har jobbat och tjänat pengar, varit vid doktorn. Sista gången jag var på barnmottagningen. Nu är jag alltså på riktigt vuxen. Har liksom "tillhört" dom i 17,5 år så det känns lite i hjärtat. Personalen där är så himla mysiga och trevliga och har alltid hjälpt en när man har kommit in och varit sjuk eller vad som.
hunnit med att vara i stallet också. Hann inte med att rida idag som jag hade tänk men det hinner jag nog några gånger denna vecka! :) Sne har jag tränat med Fredrika. Fy bubblan vad min kropp skakar nu. Helt slut men är stolt över mig själv faktiskt! Riktigt skönt att träna. Tränade väl senast i januari? Så ikväll blir det bara att ta det lugnt för det känner jag att jag är värd :)

// Vic

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Klart du är värd det! Om du orkar göra nåt annat än att ta det lugnt har du inte tränat tillräckligt ;)

2011-09-05 @ 19:00:57
URL: http://fredrikaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0