Pricka av

det tycker jag om att göra. För då kan jag känna att jag kan vara stolt över mig själv och att jag har gjort det jag har tänkt. Så tänkte göra en lista över det jag ska göra imorgon. Kanske inte så kul för er att veta vad jag ska göra men för den som är nyfiken som jag får ju lite mer koll då.

  • Träffa en snubbe på arbetsförmedlingen.
  • lämna ett personligtberv på en arbetsplats.
  • Ut och gå lång promenad med hundarna.
  • Stallet rida och fixa där.
  • Fixa ett annat personligt brev till ett annat arbete.
  • Ringa och säga att jag kan jobba i helgen där jag jobbade i sommras.
Så nu har jag lite att göra imorgon. Visst inga stora grejer men alltid något. :)

Vad ska ni hitta på imorgon? :)

Ibland så kan jag också fastna på bild.

// Vic

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det låter som du har en full dag, va skönt! Själv skall man jobba, så har du vägarna förbi vet du vart du hittar mig! ;) <3

2011-09-14 @ 22:11:17
URL: http://stuxgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0