Trevlig sällskap

Idag har jag hunnit med att vara ute i stallet. Jag och mamma har kört Oliver. Vad roligt han tyckte det va att få springa. Han var riktigt het och stark idag. Tur han fick springa lite :) Sen bar jag mycket hö hu så varmt det va. Har ju varit riktigt varmt idag. Så fick lite styrke pass. Sen åkte jag för att träffa Michaela. Vi åkte ut till Fridhem och gick där. Nästan vindstilla där och solen skinade. :) Sen satte vi oss vid några stenar då sa M titta det är något svart där, då var det en söt lite mink/iller vet inte skillnaden? Men det var inte så söt så länge för den blev lite för närgången så vi gick där ifrån. Hehe. Tack gumman för en trevlig och behövlig kväll :)



// Vic

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack för jätte mysiga timmar, gumman! :) <3

2011-09-05 @ 09:45:24
URL: http://stuxgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0