Fredags mys med mina älsklingar

Sitter och myser här hemma med min kära man och våra underbara djur plus lillen i magen, för den sparkar för fullt ikväll. :) Lite små jobbigt just nu för jag är så mätt så allt är ihop tryckt i magen känns det som. Men det blir nog bättre snart och då ska ja fortsätta att njuta av alla underbara rörelser den lilla saken gör. :)
 
Julen har varit bra men har haft noll julkänsla i år. Men det kan vara för vi har haft så fullt upp med att flytta och komma i ordning i huset. Tycker vi har kommit på bra plats på sån kort tid plus att vi har gjort om vardagsrummet. :)
Trivs så underbart här ute. Så lugnt och skönt :)
I helgen blir det jobb sen ska jag försöka hinna med att träffa mina kära vänner som är nere från fastlandet :) <3
Har verkligen saknat dom <3
 
Vad händer hos er ? :)
 
// Viic

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt kul att se dig bloga, sis! :D Hoppas jag för mycket om jag ber om bilder? ;) <3

Svar: Det är så jobbigt att lägga upp för då måste man fram med kameran och så :P haha
Vic

2012-12-29 @ 13:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0