Julstress

Hej det var ett tag sen !
Nu har vi kommit till vårt nya hus. Vi har redan gjort om vardagsrummet och flyttat hit allt från gamla stället. Allt känns så bra här! :) Känns häftigt att äga sitt eget hus. :) Just nu fokuserar vi på att få bort de få kartonger som är kvar och få lite fint inför jul. Jag skulle jobba mycket denna vecka och sen blir det mycket nästa vecka. Men idag så mår jag inte alls bra så fick stanna hemma. Känns inte alls bra för jag vet hur mycket det är på jobbet att göra. Men samtidigt vill jag inte gå dit när jag har kräks några gånger under natten/morgonen. vet inte om det är bebisen som gör det eller om det är något jag har ätit. men får hoppas det slutar snart så jag kan åter gå till jobbet senare i veckan och hjälpa till då. Har ni mycket inför jul nu ?
 
// Viic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0