I will never be the same whitout you

Kanske dags att skriva lite om Australien. Ja vart ska jag börja. Månaden i Australien har varit helt underbar! Ville inte åka hem. eller jo det ville jag visst för har alla nära och kära. Men om jag inte hade något här hemma hade jag verkligen kunnat stanna längre! Månaden har bestått av sol, strand, djur, äventyr, fest, dans, träffat nya underbara människor ! Skulle kunna åka tillbaka. Så om ni har tankar på att åka dit så gör det ! Ta chansen ! Och va där längre än en månad för det tar ca tre veckor att bo in sig, eller hur man ska förklara. Det tog det iallafall för oss. Så sista veckan ville vi nästan inte åka hem. Men som sagt det har varit helt underbart ! :)


// Vic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0