7 Mars

Nu är bloggen nästan klar :) Är rätt stolt över mig själv för jag är sämst när det gäller såna hära saker. Men börjar lära mig nu :) Allt är inte perfekt men ska försöka få det ännu bättre när jag har tid. Men får ta det sakta men säkert :)
Idag är det riktigt fint väder här på Gotland. Solen skiner. Det är kallt men det gör inte så mycket som sagt solen skiner så då blir det mycket skönare att vara ute. Ska nog ta en lång promenad med vovvarna sen i eftermiddag. Nu får jag passa på att vara ledig och njuta för var på jobbinterjuv igår och det gick riktigt bra så ska börja jobba i slutet av månaden :) Plus att det är helt tid sommaren ut. Det känns så jävla bra. Ursäkta språket. Så snart slipper man oroa sig om pengar och inte ha något att göra! :)

// Vic

Kommentarer
Postat av: becky84

KOmmer du tillbaka till oss? Jag saknar dig:)

2012-03-07 @ 18:38:58
URL: http://becky84.bloggplatsen.se
Postat av: Fredrika

Vilken läcker brud!!! Snygg bild på dig!! :) Kram

2012-03-07 @ 20:42:33
URL: http://fredrikaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0