A nice day

Idag har jag varit inne i stan en sväng och tagit lite prover för ska till doktorn om två veckor. Jag tycker inte om att ta blodprov för mina blodådror rullar iväg när dom ska sticka så det gör så ont. men idag lyckdes det på första försöket :) Så slapp att sitta och lida. En gång så puttade dom mig ca sju gånger innan dom hittade något blod. Snacka om att jag inte var glad då. Jag var inte sur på dom som gjorde det utan mina ådror. Haha jag är lite konstig. Sen har jag träffat Michaela. Det var riktigt trevligt och mysigt. Har inte träffat henne sen vi kom hem ifrån Australien. Lite konstigt att vara med någon i en hela månad sen så har man inte träffat den på en månad. Lite knas. Men skönt och få träffa henne. :) Får hoppas att hon kommer ut någon dag och hälsar på! ;)
Hann även och hälsa på min pappa på hans jobb. :)
Imorgon kommer nog min syster ut hit och ska hälsa på det ska bli roligt :)

// Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0