Delade åsikter

det får man ha och det är bra att man har det. alla kan inte tycka likadant hur skulle världen se ut då?
Tycker det blir allt tråkigare att läsa alla "kändis" bloggar nu förtiden. De bara bråkar med varandra eller skriver om saker som är helt sjuka. Som en tjej hon skrev om amming. Jag läste alla kommentarer på det inlägget och många tycker det är äckligt att mammor ammar sina barn?! Hallå vilken värld kommer ni ifrån?! Ammingen är det mest naturliga som finns och störs man av det så kolla inte om det är någon som sitter och ammar. Det är ungefär samma sak att jag skulle tycka att är jätte äckligt när folk äter ?! Ja jag hoppas att ni fattar vad jag menar. Visst man får tycka saker är äckliga och så vidare men som sagt kolla inte dit om det nu är så äckligt då störs du ju inte av det. Helt knasigt inlägg blev det men det får ni ta! :)
 
// Viic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0