En perfekt dag

Idag har det varit en dag som jag skulle kunna kalla perfekt. Sov morgon med hela familjen ( vill säga min sambo våra två hundar och katt), mys frukost, underbart väder (kallt med soligt), pysslat lite och gjort ljus, lång promenad med hundarna vid stranden och ätit kroppkakor. En helt underbar dag!! Känner mig mycket piggare nu efter att fått lite frisk luft har känt mig häning nu i en veckas tid. men förhoppningsvis så vänder det snart ! Ska ta ett varmt bad sen blir det en lugn kväll med mys och tända ljus framför brasan. I morgon blir det att jobba det ska bli riktigt roligt. Så får se om jag skriver något eller ej men det märker ni!
 
Ha en helt underbar helg!!
 
// Viic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0