Fångad av en stormvind

Rubriken stämmer bra in idag. Igår blåste det väldigt mycket och nu blåser det lika mycket om inte mer?
Jobbar kväll ikväll så ska försöka fixa lite här hemma innan jag åker iväg till jobbet. Försöker elda så jag kan få ta en dusch innan jag ska iväg. Här ute hos oss är det inte bara att ställa sig i duschen och förvänta sig att det finns varmvatten. men det gör mig inget tycker det är mysigt att elda. :) Fast nackdelen när det blåser är att det är så svårt att få i gång pannan och få eld i den. Men idag lyckades jag.:)
 
Vad händer oss er idag??
 
// Viic

Kommentarer
Postat av: Michaela

Så jäkla kul att se dig blogga igen!:D Då jobbar både du och jag ikväll, hoppas på att vi kanske kan ses snart! saknar di! <3

2012-10-30 @ 14:53:33
URL: http://stuxgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0