Happy halloween

Idag är det halloween. Skulle vilja åka till USA någon gång och se på riktigt när de firar denna dag. Kan tänka mig att det är riktigt häftigt!
Idag blir det massa fix och trix här hemma. Har laddat tvättmaskien, det skall städas, lång promenad med hundarna i det vackra vädret och sen städa bilen om jag hinner. :)
Så det blir en mys dag :)
Visst inte så kul att städa men rätt skönt att vara hemma och bara gå runt och göra allt i sin egen takt.
 
Nu måste jag snart börja laga mat så min käraste får någon lunch när han kommer. :)
 
Mitt kalenderljus jag gjorde härom dagen. Det skulle ha blivit rött men den röda färgen tog slut och det var med en lila ljusstumpe så då fick det bli såhär. Men den brinner nog lika bra som vilket annat ljus som helst. Haha.
 
 
// Viic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0