Inte igår men idag !

Det är ett väääldigt bra tag sen jag skrev något här i min blogg. Har haft en lång period nu där jag tycker det är roligare att läsa andras bloggar men inte skriva själv.
Men tänke försöka skriva här lite då och då. Har vänner på fastlandet som jag saknar något enormt som kanske vill veta vad som händer i min vardag.
Designen ska ändras men det blir inte förens om några veckor. För har en överrasking till er som inte jag träffar så ofta eller har så bra kontakt med men det får ni se då vad det är ! Och överraskningen ska vara men i designen. :)
Blogg.se har blivit lite annorlunda men det ska jag nog lära mig hur detta funkar. Idag är jag ledig så det blir att vila för är inte helt hundra, känner mig lite matt, det går nog över.
 
Hoppas ni får en bra dag !
 
// Viic

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Ja, vad kul! Ser fram emot att följa allt som händer :)

2012-10-22 @ 16:54:44
URL: http://fredrikaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0