Mos och pannkaka

Det här kommer bli ett jätte tråkigt inlägg för er att läsa men jag måste bara skriva av mig lite.
Fan vad jag hatar mydigheter och allt så. Fan allt där ska vara så krångligt. Och in påtalom arbetsförmedlingen dom fattar ju ingenting. Dom vill att jag ska gå med i jobbgarantin för ungdomar fast jag har ju ens inte varit arbetlös i tre månader?! Har ju jobbat nästan heltid dom senaste månaderna. Fan ta dom om min mammapenning blir sämre pga av det här. När jag börjar jobba sen igen tänker jag fan inte gå till arbetsförmedlingen. För tydligen duger det inte att man har ett jobb nej. Då ska man tydligen ha en heltids jobb för att det ska räknas men det finns knappt några heltidsjobb nuförtiden?! Hallå liksom !!! Blä säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0