Nytt år nya utmaningar

Nu är det ett nytt år. Det året hoppas jag att det kommer bli bra och mysigt. Jag och Joakim ska bli föräldrar det här året!!! Helt sjuk när man tänker efter!! Längtar något enormt efter att få träffa den lille i magen <3
Nu är jag ledig i några dagar. De dagarna ska jag bara ta det lugnt, pyssla hemma och umgås med djuren. 
Har mått illa och spytt mycket den senaste veckan inte alls kul. Har trott att det kanske kan ha varit maginfluensa men det är det nog inte. Kom på att jag äter järntabletter för jag har så dåligt järnvärde nu när jag är gravid. och läste på dom och det stod att man kan få kräkningar av dom. Så det borde vara dom jag har mått så illa av. Så försöker få tag på min barnmorska och se om det finns några andra man kan ta istället för dom här.
 
Hoppas in inte tycker min blogg har blivit tråkig nu när jag skriver mest om det lilla livet i magen. Men det är det som betyder mest för mig nu. Att den har det bra och är frisk <3
 
// Viic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0