Ett vackert minne

Jag var din i nästan två månader. Vi lovade varandra att vi skulle hålla kontakten, eftersom vi hade ingen anledning att vara ovänner. Men nu känns det så konstigt när man ser dig. Jag tänker ofta ska jag hälsa eller inte? Jag vill så gärna hälsa med jag vågar inte. Jag undrar om du någonsin tänker tillbaka på oss? Jag gillade dig väldigt mycket. Men dina känslor för mig försvann. Det är inget du kunde rå för. Sånt händer, även fast det är jobbigt. Jag tycker det är jätte tråkigt att vi inte pratar eller något längre. Vill bara veta hur du har och att du mår bra! För det är du värd!

// Vic


Kommentarer
Postat av: Michaela

Bara att skicka och fråga hur han mår tycker jag och självklart du vågar hälsa! ;) <3

2009-12-15 @ 10:07:24
URL: http://´www.stuxgren.blogg.se/
Postat av: Vic

Nej för han kommer typ misstolka de "/ <3

2009-12-17 @ 17:58:36
URL: http://viiictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0