Gratz

Idag fyller pappa år. Så grattis på dig! :)

Ska snart iväg om någon timme och äta julbord. Har aldrig varit iväg och ätit det förut så det blir lite spännade!
Imorn är det avslutning på barndansen, lite tråkigt faktiskt!

Asså det känns inte som att mina vänner tror på mig när jag säger att jag inte har tid pga plugg! Vf skulle jag ljuga om en sån sak? Om jag nu inte skulle orka vara med er hade jag ju sagt det. Går man på en plugglinje så gör man, plugget kommer först liksom. Den här veckan har varit extrem jobbigt! I måndags hade vi prov, tisdags göra klart en massa på caden, onsdag kommer inte ihåg men det var något då med, torsdags designen skulle vara klar och idag fredag två prov, konstruktion och religion. Jag fick vg på konstruktionen, helt överlycklig! Hade inte pluggat något till det provet. Religionen gick skit men men. Så nu är helvetesveckan över iallafa.. Skönt säger jag bara! Och nu kan man pusta ut!

Och grattis till Michaela som fick körkort igår! :)

Blir på Asta kommer! Hittar inte kamerasladden.

// Vic

Kommentarer
Postat av: Michaela

Förlåt!! TAck så mycket:D <3

2009-12-05 @ 14:31:04
URL: http://´www.stuxgren.blogg.se/
Postat av: Vic

:) <3

2009-12-05 @ 14:41:19
URL: http://viiictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0