Nobody wanna see us together

Sitter och lyssnar igenom en massa gamla och lugna låter. Riktigt härligt att göra det ibland. Ibland kommer det låtar man har speciella minnen till och så börjar man tänka på det, riktigt roligt faktiskt!
Jag vill ha en annan design på min blogg för jag tycker dom färdiga designerna som finns är så jävla tråkiga!! Ursäkta språket.. Men jag har inte en blekaste aning hur jag ska göra? Jag har fått tips om en hemsida men när jag väl skulle sätta mig ner och börja göra en design så tog dom bort hemsidan!? Fattar nada. Så det får bli en design när det blir liksom. Haha. Jag är så rastlös så jag vet inte vad jag ska skriva. Tycker synd om Matilda imorn för jag kommer säkert vara på rethumör imorn, så hoppas hon också är på de då! :)
Imorn blir det åka och hälsa på Asta om mamma är frisk. Hoppas hon är det, för nu börjar min lilla bebis bli jätte stor! Längtar verkligen tills hon kommer hem. Fast jag har ett problem.. Hmm vi får henne två dagar innan det är julmarknad. Och varje julmarknad brukar vi åka till min moster och äta middag och så. Jag kan lämna henne i någon timme eller så men inte så jätte länge. Men jag funderar på om jag ska ha henne iför jackan när vi går på marknaden.. Hmm.. För hon kan inte gå i koppel då kanske folk trampar på henne och då blir hon rädd. och det får hon inte bli! Men det åter står och se hur jag gör! Skit tråkigt för er och läsa det här men jag har inte tvingat er och läsa den här bloggen så :)

Nu blir det plugg och kaka ! Hahaha.

Puss puss

// Vic

Kommentarer
Postat av: Michaela

jag ställer lätt upp och är barnvakt ;) <3

2009-11-11 @ 10:15:39
Postat av: Johanna

om du tänker på designadiblogg.se så håller han som har den på o fixa nått så den e bara nere ett tag ^^ den kommer nog snart upp igen :)

2009-11-11 @ 12:08:01
URL: http://joveel.blogg.se/
Postat av: Vic

haha bra då vet jag ! ;) <3

2009-11-11 @ 18:20:06
URL: http://viiictoriia.blogg.se/
Postat av: Vic

Aa precis det var den jag mena! Jaha okej då förstår jag ;) :P

2009-11-11 @ 18:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0